2016. dec 16.

BEMUTATKOZÁS

írta: cleopatratorna
BEMUTATKOZÁS


Szeretsz Nőnek lenni, Nőként látni, megélni a világot?2016_julius.jpg

Tudod te is, hogy ez egy Csoda?

Molnár Böbe vagyok, Selfness Szakértő.

Veled is előfordult már, hogy egyszer csak megérezted: elég volt? Elég volt a rohanásból, a kapkodásból, az állandó készenlétből, az útkeresésből; csak arra vágytál, hogy megérkezz, otthon lehess és akkor hirtelen megérintett valami?

Valami, ami belülről jön, utat keres magának, de nem igazán tudod, hogyan, mi módon juthatna felszínre… Engedd meg magadnak, hogy igazi nőiséged napvilágot lásson!

Légy tudatos, vedd komolyan a teremtő erődet, és élvezd az életedben bekövetkező pozitív változásokat! Én megmutathatom neked azt az utat a Cleopatra-Torna segítségével, mellyel ismét magadba érhetsz!

Hozzásegíthetlek módszeremmel ahhoz, hogy tudatosan áramoltasd női energiáidat, így ismét megengedheted magadnak, hogy NŐ légy!

A Selfness egy új szemléletmód, amely életformaként a testi, lelki, szellemi harmóniát teremti meg, javítja közérzetünket. Életmód segítő, életminőség javító trend, egy összefogó nyitott irányzat. Önismeretről, önmagunk hosszú távú és folyamatos változtatásáról, az egészséges énkép kialakításáról, személyiségünk fejlesztéséről szól.

 20 évig dolgoztam hölgyekkel, mint aerobic edző. A munkám során arra jöttem rá, hogy csak a test edzése önmagában kevés. Sokan jártak hozzám némi súlyfelesleggel. Keményen dolgoztak hétről-hétre, de a várt eredmény sorra elmaradt. Az órák utáni beszélgetésekből, elszólásokból mindig kiderült, hogy valamilyen lelki blokk állhat a stagnálás mögött. Megfigyeltem, hogy könnyebben alakul át a testünk is, ha tudatalattinkból kioldjuk az érzelmi blokkokat. Ezért dolgoztam ki a Cleopatra-Tornát, ami ezek feloldásában segíthet. Visszatérhet az önbizalmunk, elfogadjuk a testünket, ezt követi a várva-várt külső, fizikai változás is.

Szólj hozzá

bemutatkozás